Contact

PsychologiePraktijk Hooge
Locatie Alkmaar; Arubastraat 2, 1825 PV Alkmaar (in wijkcentrum Mare Nostrum)

Tel/whatsapp: 06-27073265 (telefonisch is mijn beschikbaarheid beperkt doordat ik veel in gesprek ben.)
Email: info@pphooge.nl
Website: www.pphooge.nl
KvK: 89920007
Rekeningnummer: NL27KNAB0611642328 t.n.v. PsychologiePraktijk Hooge


Als je huisarts je via Zorgdomein heeft aangemeld neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op om een kennismakingsgesprek/intake te plannen. Wil je jezelf aanmelden, dan kun je het formulier hieronder invullen. Als het is ingevuld neem ik contact met je op. 


Voor huisartsen/verwijzers

Ik maak gebruik van zorgdomein en zorgmailpsychologiepraktijkhooge@zorgmail.nl

De verwijzing kan via beide kanalen verzonden worden. Aan de client zelf meegeven is natuurlijk ook nog steeds een goede optie. 


Aanmeldformulier

Locatie Hoorn; Je kunt je niet meer aanmelden voor behandeling in Hoorn. Wel kun je je aanmelden voor de locatie in Alkmaar. Deze locatie is goed bereikbaar vanuit Hoorn met het OV of de auto (zelf heb ik dit een jaar lang 4 dagen in de week gedaan. Dat is goed te doen).



* Is een verplicht veld.


Bereikbaarheid

Alkmaar Noord (de Mare)

De praktijk bevindt zich op de begane grond van Wijkcentrum Mare Nostrum. Volg vanaf de hoofdingang de rode lijn.

Met de auto, lopend, de (OV)fiets of het openbaar vervoer kun je gemakkelijk bij de praktijk komen.

  • auto; Vanaf de provinciale weg neem je afslag 'de Mare'. Je rijdt bij de stoplichten rechtdoor en gaat op de rotonde rechtsaf. Hier is de ingang van het wijkcentrum waar je naar binnen gaat voor de praktijk. Om te parkeren rijd je rechtdoor naar de ruime, gratis parkeerplaats aan je linker hand. 
  • (OV)fiets; ongeveer 8 minuten fietsen vanaf station Alkmaar Noord en 13 minuten vanaf Alkmaar CS. 
  • openbaar vervoer; bus 2, 3, 4, 5 en 6 stoppen voor de deur, halte 'laan van Bath'.

Crisis situaties

PsychologiePraktijk Hooge is een kleine (vrijgevestigde) praktijk. Hierdoor is er geen eigen crisisopvang. In geval van crisis kun je het beste contact opnemen met de huisarts, of de huisartsenpost. Bij levensbedreigende situaties bel je 112.


Klachten

Wanneer je een klacht hebt hoor ik deze graag. Samen zullen we dan kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Wanneer dit niet leidt tot een voor jou aanvaardbare oplossing kun je een klacht indienen bij Klacht&Company via nip@klachtencompany.nl. Klachten kunnen ook digitaal worden ingediend met het klachtenformulier